Labels

22 March 2009

I won the contest!

Hi Everyone! I'm sorry that I haven't been posting recently but I was at ITB Tourism Fair in Berlin last weekend and I've also been working for the whole week as a part of studio audience at Polish Edition of The Wheel Of Fortune show ;) Anyways, I wanna tell you that I took part in a contest for Valentine's Day make up at the website www.polki.pl and I won it! A few days ago I got a package with a bunch of stuff from Yves Rocher! Look what I won!

Cześć Wszystkim! Przepraszam, że ostatnio nie pisałam, ale w zeszły weekend pojechałam na targi turystyczne do Berlina, a ponadto przez calutki tydzień pracowałam na planie Koła Fortuny jako widz tego fantastycznego show ;) W każdym razie chcę Wam powiedzieć, że wygrałam konkurs na makijaż walentynkowy organizowany przez redakcję strony www.polki.pl! Kilka dni temu otrzymałam paczuszkę z całą masą kosmetyków z Yves Rocher! Zobaczcie co wygrałam!


I sent these pictures and they were chosen from more than 300 pics to win one from ten cosmetics sets! I'm so proud of myself! ;) I wanna ask you if you know Yves Rocher which is a French cosmetics brand?

Wysłałam zdjęcia makijażu inspirowanego Hello Kitty i zostały one wybrane wśród 300 innych zdjęć i w ten sposób otrzymałam jeden z dziesięciu zestawów kosmetyków! Jestem taka dumna z siebie! ;)

5 comments:

  1. congrats! looks like a good haul!

    ReplyDelete
  2. OK, I can't speak Polish, but I think you said your Hello Kitty look won ;)...Congrats :D!
    It really is a great look, you deserve it :).

    ReplyDelete
  3. Cris, your Polish is perfect! ;)

    Thanks Girls!

    ReplyDelete