Labels

20 January 2010

My 2010 Planner

I'm not a forgetful person but I try to be organized and write down important things that I need to remember. The planner you see below was attached to the magazine but I wanted it to be more personal and more me.

So this it the propositon how you can decorate the cover of your planner to make it more unique. I used some ribbons, paper flowers, rhinestone brads and glitter sticker. Enjoy!

Zazwyczaj nie jestem zapominalska, ale mimo wszystko wolę zapisywać ważniejsze wydarzenia w kalendarzu. Organizer, który widzicie poniżej dołączony został do magazynu "Twój Styl", jednak wydawał mi się mało oryginalny, dlatego postanowiłam go ozdobić, aby był bardziej "mój".

Dlatego dzisiaj chciałabym pokazać Wam jak możecie ozdobić swoje organizery, aby były bardziej unikalne. Możecie tak jak ja użyć satynowych wstążek, tasiemek z pomponikami, papierowych kwiatków, ćwieków z cyrkoniami czy też brokatowych naklejek. Powodzenia!

No comments:

Post a Comment