Labels

04 January 2010

My new fragrance

I don't know why I haven't sniffed YSL Elle perfume before at Sephora cause it's like the best one I've ever had! I got it from my boyfriend and his parents as a Christmas present. It comes with matching body lotion. I'm totally in love with this scent! It's very unique, feminine and glamour. I feel like it's an ideal scent for me. Love, love, love!

Nie wiem dlaczego nigdy wcześniej nie podkusiło mnie, aby sprawdzić zapach perfum Elle YSL w perfumerii, ponieważ mam wrażenie jakby były to najpiękniejsze perfumy jakie kiedykolwiek miałam. Zapach perfum jest naprawdę unikalny i bardzo kobiecy. Zostałam ich szczęśliwą posiadaczką, gdy dostałam je w prezencie świątecznym od od mojego chłopaka i jego rodziców. Do perfum dołączono balsam do ciała w tej samej nucie zapachowej, a całość oprawiona jest w niezwykle eleganckie fuksjowo-czarne pudełko ze złotym logo. Piękna oprawa z jeszcze piękniejszą zawartością!


No comments:

Post a Comment