Labels

21 February 2010

Cut crease with neutral colors

I really like the cut crease technique and I'm attempting to learn it. I love bright cut crease looks with false eyelashes, rhinestones etc. but I wanted to get my cut crease soft and more wearable. I used four eye shadows (#23 - inner corner, #46 - to the middle, #65 - outer corner from 88 Coastal Scents shimmer palette and matte dark brown e/s from 28 Coastal Scents Neutral Palette).

So this is my attempt at a neutral cut crease. Let me know what you think!

Makijaże wykonywane techniką "cut crease" zawsze wzbudzają we mnie podziw. Nie wiem czy technika ta ma polską nazwę, jeśli jednak zastanawiacie się na czym ona polega, to najprościej można powiedzieć, że makijaż charakteryzuje się wówczas mocno zarysowaną linią załamania powieki. Makijaże tego typu zazwyczaj wykonywane są cieniami w soczystych, wyrazistych kolorach, jednak ja postanowiłam zrobić makijaż w neutralnej tonacji, tak aby można było nosić go na co dzień. Do makijażu oka użyłam czterech cieni (#28 - w wewnętrznym kąciku oka, #46 - na środku powieki, #65 - w zewnętrznym kąciku oka z palety Coastal Scents i matowego ciemnego brązu z neutralnej palety tej samej firmy na załamaniu powieki).

Oto moja próba wykonania neutralnego makijażu techniką "cut crease".

1 comment: