Labels

22 August 2010

Sleek Makeup Palettes

I wanted these palettes so much and my boyfriend got them for my birthday gift. How sweet is that? :) I'm very happy with the quality of Sleek palettes. The colors are incredibly pigmented and blendable. I like the fact that I can create bright or neutral looks in both matte and shimmer finishes. Love the packaging - it's very chic and has a big mirror. Overall, I'm so impressed with the great quality of these palettes. I'd definitely recommend them to all of you cause they're amazing.

The palettes that I have: Bohemian, Storm and Acid.

Marzyłam o paletach Sleek od jakiegoś czasu i miałam szczęście otrzymać je w prezencie urodzinowym od mojego Mężczyzny :) Jestem bardzo zadowolona z jakości cieni - kolory są bardzo napigmentowane, a przy tym łatwo się je rozciera. Dzięki różnorodności kolorów mogę tworzyć makijaże neutralne i jaskrawe, zarówno błyszczące, jak i matowe. Opakowania palet są bardzo zgrabne i posiadają duże lusterko. Z pewnością poleciłabym palety Seek każdej z Was, ponieważ są naprawdę świetnej jakości.

Palety, które posiadam: Bohemian, Storm i Acid.

7 comments:

  1. Yeahh you will enjoy them a lot honey ;)
    xoxo

    ReplyDelete
  2. ALL THE SLEEK PALETTES ARE AMAZIIING!!!!

    ReplyDelete
  3. You'll have fun with them, I can't wait to see some looks !

    ReplyDelete
  4. Acid jest... przerażająca. Miałam okazję ją wymalować na dłoni kilka dni temu w sklepie i tak jak szybko ujęłam w dłonie tak szybko odłożyłam. Neony - zdecydowanie dobre na imprezę i karaibskie lato a nie na nadchodzącą jesień i deszcz. Natomiast bardzo lubię paletkę Storm - którą też posiadasz :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  5. That's so nice of your boyfriend :)

    I love Sleek palettes! I have the original one and I'm getting the storm palette today :)

    http://gemmaantonia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. kolory są jak najbardziej super niesamowite,
    dobre paletki są również z avonu,nie osypują się a kolorki równie piękne :)

    ReplyDelete
  7. Świetnie wyglądają te paletki ^_^ Ja nie mogę takich rzeczy oglądać, bo od razu też bym chciała, a i tak już mam stanowczo za dużo kosmetyków :p Dziękuję za odpowiedź odnośnie pędzli Sigmy - miałam do Ciebie napisać maila ale też nie znalazłam twojego adresu i mi umknęło w nawale pracy... Tydzień minął i sobie przypomniałam - refleks szachisty :D Mój mail: niedziela82@gmail.com. Mam nadzieję, że pędzle z Sigmy nadal sprawują się świetnie :) Buziaki :*

    ReplyDelete